Pink Heart Tail

And hello Australia!

Hello sydney nu är jag här!! :D 
 
Resan har gått så bra, jag är hel och fick båda mina väskor :) Har träffat min släkt som jag ska bo hos ett tag, var så kul att träffa dom igen! Myst lite med min minsta kusin Johnny :3 
Vi var ute och gick en promenad nere vid stranden , skönt när man suttit på ett plan i så många timmar. Asså det är såå vackert här!! 
 
Jag har ganska mycket jetlag.. Känns som jag är sjukt bakis typ haha, men har hållt mig vaken än så länge! Måste försöka hålla mig vaken till klockan åtta ikväll iallafall.. zzzzz får se hur det går.
 
 
 
Sydney 
 
Min moster och min söta Kusin Johnny! 
 
Jag kan inte riktigt fatta att jag är här. Att jag är så sjukt långt hemifrån, jag är i Australien! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin