Pink Heart Tail

Dagens app - RunKeeper

Tänkte tipsa om en jättebra app som jag använder när jag är ute och springer/pw! 
 
Den räknar ut hur långt man sprungit, hur många kalorier man brunnit, tar tiden osv.  Man kan välja olika aktiviteter som springa, pw, simma eller cykla. Super! :) Jag tävlar med mig själv och tycker att jag blir mer motiverad av att komma ut och springa nu, vill ju slå mitt rekord, pröva nya rundor för att se hur många km det är och bevisa för min pojkvän att jag faktiskt kommit igång med tränigen :) Wihoo
 
Det bästa med appen är att man kan även följa sina vänner och peppa varann! Om ni vill komma igång med tränigen nu till hösten, kolla in appen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Jag har också börjat springa, fast tidigare när jag hade runkeeper hade jag problemet att GPSen inte fungerade lika bra som i en annan app jag använde :( tappade signalen emellanåt så den visade inte rätt. Fast det verkar som att olika appar är olika bra för olika telefoner av någon anledning. Men måste ju testa den igen bara för det :D

Svar: Jaaa jag har också hört de :O as konstigt, haha ja! Adda mig då :3 Du kopplar upp den på fb
Älly

2013-08-28 @ 11:52:01
Postat av: zentla

Tycker runkeeper är super bra :D

Svar: Jaa superbra! :3 Roligt att ha lite koll på sina springrundor :3
Älly

2013-08-28 @ 14:02:17
URL: http://zentlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin