Pink Heart Tail

Fredag!

 
Precis haft lite fredagsmys med min moster, vi kollade på dom två senaste avsnitten av Svenska Hollywood fruar, haha älskar verkligen Maria Montazami, hon är ju bara så charmig och helt underbar!  
 
Idag har jag varit lite lediga så passade på att kolla in ett museum som ligger nere i stan, gillade science avdelnigen och framför allt den jättestora jordgloben. 
Sen fick jag en rabatt på massage av min moster så idag passade jag på att gå till en jätte trevlig liten skönhetssalong och fick en häärlig massage, det var verkligen behövligt och jag somnade nästan, så avslappnande. Det fanns massa roligt att välja på, tänkte först pröva en hotstone massage.. Men det blev en hederlig swedish massage... haha. Men det är ju den jag är van vid och som jag vet att jag tycker om så då blir jag ju inte blir besviken ;) Men nästa gång får jag nog pröva något annat! På kvällen blev det gymmet och var typ själv där, skönt! Jag har haft en bra fredag med andra ord. Hoppas alla mår bra där hemma, tänker på er! 
 
 
Lite bilder från idag 
 
 
 haha jag älskar verkligen den här gigantiska jordgloben. Ville ta med mig den hem :D
 
 
 
 
 
Nä, nu ska jag bädda ner mig i sängen, är sååå trött. Godnatt från andra sidan jordklotet, ha en trevlig dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin