Pink Heart Tail

Here we go again

 
Wihoo. Idag har det varit varmt ute, gått i linne/shorts och smetat på mig massor av solkräm, dock har jag lyckats bränna mig i hårbotten, suck. Ganska skön känsla att veta att man håller på att gå mot sommaren igen! Ingen regning höst och ingen slaskig vinter för min del, gött! Idag har jag och Johnny varit i parken och lekt hela dagen, vi tog med oss lunchen dit och picknickade :)
 
 
 
 
 
Jag har kommit igång med träningen. Varit ute och sprungit eller pw ca 6 km nästan varje kväll sen jag kom hit, tycker det är en ganska bra början :) Det var faktiskt enkelt att komma igång då jag lever in princip ett helt nytt liv här borta med nya rutiner och förändringar, så då passar jag även på att äta hälsosammare och komma igång med träningen på riktigt igen.
 
Brukar springa på kvällarna tills det blir alldeles kolsvart, lite svårt att se vart man sätter fötterna ibland då det inte alltid finns lampor vid vägen... får nog skaffa mig en pannlampa så jag inte trampar ihjäl en orm eller nått haha, men satan vad härligt det är att komma högst upp på toppen av backen och se alla gatolyktor lysa under än. Det är typ ingen planmark här i området, bara upp och ner upp och ner. Så 6 km kan ibland kännas som typ 1000 mil med tanke på alla jävla uppförsbackar hela tiden haha. Får lägga upp en bild någon dag :3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Hihi va duktig du är! :D jag tycker de är så tråkigt att springa, men behöver verkligen konditionen! Tänkte ta en Ruda imon faktiskt ^^ <3333

Svar: Taaaack <3 :)) Ja det är så tråkigt att springa på landet dock :( Inget roligt att kolla på haha.
Älly

2013-08-26 @ 20:13:44
URL: http://LinneaLoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin