Pink Heart Tail

Sjukling

Ligger nerbäddad under täcket med once upon a time som sällskap (bästa serien) Jag har blivit jättesjuk! :( Känns i bihålerna och näsan rinner. BLÄ. Ska gå ner och laga lite tomatsoppa, behöver varmt för halsen. 
 
Annars har allt gått finfint! Jag har lever nannylivet just nu och trivs med det :) Mina arbetsuppgifter är tvätta, hänga tvätt, laga käk, disken, städa lite, följa Evelina till skolan, hämta vid skola, men mest är det att ta hand om lilla johnny, måla, läsa, gå promenader, leka i pakren, leka hemma. Hm, ja :) Har funkat riktigt bra.
 
Min moster vill gärna att jag pratar svenska med barnen, Evelina svarar på svenska, Johnny försöker och han säger några enstaka ord men han förstår allt :)  Så det pratas mycket svenska här hemma men även engelska då min mosters man är australienare. Därför blir jag helt mindfuckad ibland.. 
Jag sa till johnny här om dagen då han frågade om vi inte kunde åka ner till stranden. "No johnny, its väldigt windigt där today.. "asså ??? Nä, växla från svenska till engelska snabbt kommer nog ta ett litet tag innan jag kommer in i det x)
 
 
 
 
 
Stranden <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin