Pink Heart Tail

WARNING!

WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING!
 
Min rara moster tyckte att jag måste smaka på Vegemite. Det är något som är väldigt australienskt. Man kan ha det på typ... macka? Såg jättegott ut, ungefär som nutella hemma.. Efter lite tjatande så tog jag modet till att smaka och det var seriöst det äckligaste jag smakat på väldigt länge. Ingen aning vad det innerhåller, mer än att det var frutansvärt salt!!!! Det var rent ut sagt vidrigt! Kunde la lika gärna svalt  hela saltkaret? Hade uppenbarligen smakat likadant. Min moster var väldigt road dock, elakt! 
 
Så, om ni besöker detta underbara land Australien, VARINING! Smaka aldrig någonsin på Vegemite vad än eran släkt eller era vänner säger. Det försöker bara lura er!! Lovar, detta var seriöst.....EUW!
 
 
WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING! WARNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin