Pink Heart Tail

Blue Mountains del 2

Rengskogen, jag kan inte förstå att jag faktiskt har vandrat i en riktig rengskog, en av mina drömmar har gått i uppfyllelse och det var MAGISKT. Vattenfallen var så jäkla fint, jag och Ida blev helt tagna av den vackra naturen precis som det ska vara när man hajkar. Efter alla dessa timmars vandrande och tuffa trappsteg så är det ändå så himla värt att komma djupt in i skogen eller högst upp på toppen och belönas av dessa vackra vyer.
 
 Åh finns så många bilder jag vill visa och lägga upp, skulle vilja visa allihopa! Men då skulle det bli himla många inlägg haha. dessutom kan man aldrig riktigt fånga hur otroligt vackert det var på bild. Ni får helt enkelt ta er dit själva och vandra samma stigar i åtta trimmar! :D Eller så visar jag bilderna när jag kommer hem ;) Nu ska jag fanemej sova, det behöver jag. Godnatt <3 
 
 
 
Chillar
 
 
 
 Haha här är bevis på hur blek jag är, blekfisen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin