Pink Heart Tail

Önskelista

Här sitter jag i värmen med blinkade plastgranar och funderar över julen. Min jul i år kommer bli spännande och annorlunda. Jag har aldrig firat en julafton utan min familj hemma i Sverige, blir första gången i år. Jag är så himla glad att jag ska fira med mina släktigar här i Australien <3 Men jag kommer ändå få väldigt mycket hemlängtan på julafton då jag verkligen älskar julen. Sitter och lyssnar på lite julmusik samtidigt som jag tänker på vad jag önskar mig. Egentligen bryr jag mig inte alls, finns inget speciellt jag vill ha mer än pengar men klurade ändå ihop en liten lista :)
 
Julmust. Jag är glad att jag fick tag i en julmust på den svenskamarknaden jag var på förra veckan. Jag har sparat julmusten för den ska endast öppnas på julafton! Ser jag verkligen fram emot.
 
Lycka. Jag behöver ALL lycka till jag bara kan få. Tur, Lycka, Karma, u name it. Give me all of it.
 
Banana skids. Mina nära och kära där hemma vet att detta är mitt absoluta favoritgodis. Banana skids slår allt, dock finns det ju inte i Australien.
 
AUD. Ja, som sagt. Pengar. Australienska dollar, i mängder! ;) Nej men, lite pengar till min resa hade ju självklart inte suttit fel!
 
Love. Vem önskar sig inte lite kärlek liksom :3 
 
Kläder. Lite nya kläder är ju alltid trevligt. We butter the bread with butters tröjor är något som jag verkligen ska inskaffa mig snarast. Julklapp till mig själv kanske! :) 
 
 
 
 
Bästa julsången - The Hives <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin