Pink Heart Tail

Beställt hem

Wiiihooo. Nu har jag beställt hem vinet!
Trodde det fanns i butiken men när jag kollade noga så stod det att man måste beställa hem det, så då gjorde jag det ^^ Hoppas det smakar gott för om 8 arbetsdagar så får jag hämta ut det på systemet i Kungälv. Spännande :3 
 
Ska ha det när jag går ut på hatten hade jag tänkt, när nu det blir.. Jobbar så dumma tider, men någon gång i sommar blir det nog! 
 
 
 
 
 
Är hemma idag eftersom jag fortfarande har ont i ryggen :( Ska inte jobba imorgon heller. HALLÅ ELLER! har inte tid med sånt här?? Behöver jobba! Får ångest så fort tänker på hur mycket pengar jag förlorar när jag bara sitter hemma helt handikappad. Skit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin