Pink Heart Tail

Blä

Blä.
 
Idag skulle jag egentligen gått på en jätte viktigt kurs, men fick stanna hemma. Sträckte nämligen ryggen på jobbet igår, kunde knappt gå haha, men nu är det lite bättre. 
 
Inatt sov jag inte alls mycket då jag bara vred mig i smärta. FYFAN jag hoppas verkligen att det bara är en sträckning. Stackars er som har problem med ryggen, jag lider verkligen med er <3
Spydde även inatt så trodde att jag fick magsjuka samtidigt :s Hade la varit pricken över i:et , men idag mår jag inte alls lika illa! (än så länge) 
 
Jag har gjort varm choklad och tog en bit lussekrans. Haha mamma tog ut den ur frysen här om dagen. Mums med lussekatter mitt i sommarn!  Fast iof, så kallt som det har varit ute det senaste...Detta är väl det närmste vinter jag kommer att få  på ett tag iallafall ;) Det är bara 1 månad  kvar tills mitt stora äventyr börjar. Spännande!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: vanja

så fin blogg :)

2013-07-02 @ 03:28:53
URL: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin