Pink Heart Tail

bloppis

 
 
 
Satan vad det finns skumma folk där ute..
 
Lagt ut lite kläder på blocket (HÄR) som ska säljas, använder det knappt ändå. Bara hänger där i garderoben. Paulina (min syster) fick stå model :)
Jag vet ärligt talat inte om jag får sålt nått, gör inte så mycket heller faktiskt, men värt ett försök!  
En klänning är iallafall såld via en fb-grupp som heter köpes/säljes :3 
 
Alla som hör av sig är dock inte intresserade av att köpa något..
Jag brukar inte svara på "hemligt nummer" Men eftersom jag visste att jag lagt ut annonsen så svarade jag ändå. I andra luren svarade såklart en galen 08-kille som var mer intresserad av min systers kropp än kläderna... äckligt!  
Så la bara på luren då jag fattade att han inte var intresserad av att köpa något egentligen. BLÄ
Fick ett sexistisk sms nu också, satan!  hoppas jag inte får fler sånna här meddelanden/samtal.
Att man inte ska kunna få sälja lite kläder utan att bli sexuellt trakasserad av perversa äckliga sviniga män?!
Wtf liksom.
 
 
Hur som helst, här är lite av det jag lagt ut, hojta om det är något ni ser av intresse! :)
 
DC/Element
 
dickies.
Alla är så klart äkta och köpt i USA.
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla priser som står stämmer inte riktigt, har sänkt det mesta.. så bara säg till :3 
 

Kommentarer
Postat av: Hoshi

Jag är lite sugen på den lila kjolen ^^ <3

Svar: HIhih ja den är söt! :D jag tror dock en är för stor för dig :( Men du kan ju pröva den :D <3
Älly

2013-07-03 @ 20:14:48
URL: http://hoshihanako.blogg.se
Postat av: LinneaLoveless

Ååh den svarta klänningen med spetsrygg, va vill dynga för den? Såå snygg ju! :3

Svar: Den är jättefiiiiin, samets material :3 runt 60 kr :D Du kan få pröva den :3
Älly

2013-07-03 @ 21:55:41
URL: http://LinneaLoveless.blogg.se
Postat av: Angelica B

Kjolarna är jag intresserad av. :)

Svar: Vad roligt! Pm dig pp facebook! :)
Älly

2013-07-03 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin