Pink Heart Tail

Grattis älskade vän på din dag!

 
Idag är det den 15 Juni. En speciell dag. 
För exakt 3 år sedan så var jag och mina tjejer nere i Zante för första gången och firade världens bästa Wessla.
 
Wessel, det finns en låt som jag speciellt förknippar med Zante - 10 när vi firat din födelsedag, kan du komma på vilken? ;) ;) ;) 
 
Idag är det som sagt  ingen vanlig dag, utan idag är det Linnea Wessels födelsedag!
 
Hurra hurra hurraaaaa! :3 
 
Är så glad att jag har dig i mitt liv. Vi har känt varann en lång tid nu, och längre kommer det att bli.
 Love you 
 
Bild från sunny beach förra året
 
Hoppas du får en underbar dag med massor av kärlek och tårta <3 
 
Själv ska jag jobba två pass idag, blev tydligen dubbelbokad. Vad hände där liksom.
Först 6.45 - 13, sen direkt på ett nytt pass, på en annan avdelning 13 -21.15. Får de hur detta ska gå!
( skrev detta inlägget igår kväll, brukar ändra tiden i mina inlägg ibland) 
 

Kommentarer
Postat av: Wessel

Aaaaw gulle!!! Tack hjärtat betyder så mkt <3 nu blev jag helt blödig haha älskar dig!

Svar: hahah awee :3 Söte älskar dig <3
Älly

2013-06-15 @ 11:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin