Pink Heart Tail

Havet

 
Idag gjorde jag halkan!
Jag gillar inte att tappa kontrollen, och det är in princip det som är meningen på halkutbildningen.
Att tappa kontrollen och sen försöka hantera det så gott man kan.
Jag klarade mig hyfsat. Kan inte säga att jag direkt var super grym eller klarade det utan problem
Menmen, blev ju iallafall godkännd, det var väl huvudsaken! Nu är det bara att kämpa och plugga järnet.
BLÄ!
 
Efter halkan så åkte jag hem till min lillen.
Vi gick en lång promenad med lilla melvin ner till hamnen. Sen satt vi ute på altanen och käkade pannkakor :3 Planerade lite inför midsommar och sen grillade vi. Hade såå mysigt. 
 
 Lillen myser med Melvin 
 
 
 
 
Lillens katt har också fått kattungar! :D
 
 
ÅÅÅH dom var sååå jäääkla söta. Ville ta med mig alla fyra hem! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin