Pink Heart Tail

ax7

 
Helvetes jävla skit också!!! Nää, nu blir jag ledsen :(
 
Här har man gått runt och väntat, längtat efter att avenged sevenfold ska ta sina lata rumpor till Sverige. Senast jag såg dom var 2010 i Stockholm. (har sätt dom två gånger) Sen dess har jag bara velat se dom igeeeen, och nu kommer dom. I NOVEMBER! Jag har sån jäkla otur.
 
Avenged sevenfold är ju ett av mina absoluta favoritband. Jäkla bajs.
 
Jag är ju inte hemma i November :( Vill såååå gärna se dom igen. Får bli nästa gång... om typ 1000 år ;c
 
 
Har lyssnat på Avneged sevenfold sedan jag gick i sjuan. Så har lyssnat på dom lääänge. Åh måste smälta det här nu haha. 
 
Mitt favorit album är Walking the fallen. Får så mycket nostalgi vibbar av det :3
åhhh, döda mig! :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin