Pink Heart Tail

Helgen

Haft en superdupergo helg här i Newcastle. Var ute och svängde både fredag och lördagnatt så har inte fått mycket sömn vilket gjort att jag är extremt seg i hövvet idag. 
 
I Lördags var min kära familj iväg på ett halloweenparty, så då fick jag ha över lite kompisar till vårt ställe! :D Tack igen för det bästamoster! Det slutade med att vi blev ca 12 au pair brudar och en, (mycket nöjd måste jag tilllägga) au pair kille! Haha! Vi satt ute på balkongen och förfestade, så lyckat! Är glad att alla kom, trodde det skulle dyka upp ca 6 pers, men istället blev vi dubbelt så många! :') Sedan blev det en rolig utgång i stan och sen ramlade vi in på någon efterfest långt åt helvete bort med några trevligare australienare. 
 
Dagen efter hängde jag, Ida och Erica på stranden. Asså, strandhäng är det BÄSTA mot bakfylla, tro mig, hoppa i havet och bada lite och sedan ligga och sova på stranden är fan Guld.
 
Bild från i fredags då jag och Erica drog ut och träffade en ny trevlig svennebanan, Klara! :) 
 
Någon skum drink jag och Erica köpte haha.
 
Lördags!
 
Jag och Ida :)
 
 
 
 
 
Ja, detta var min helg. Sorry Erica och Ida för jag knyckt några av era bilder haha. Jag måste bli bättre på att ta kort nu känner jag ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin