Pink Heart Tail

Arg

Jag blir så jävla irriterad på vissa människor som hela tiden vill ha/förväntar sig att få en förklaring till allting. Jag klarade inte min uppkörning i sommras, jag har inget körkort, nej. Jag försökte men jag lyckades inte, jag failade, kände mig då otroligt misslyckad men jag hann helt enkelt inte få ordning på körkortet innan jag kom till Australien - thats it! För det första tycker jag att det verkligen är min ensak, men vissa människor nöjer sig inte med det svaret utan fortsätter att mala på om det. Alltså, man måste inse att vi alla är olika och har lättare för olika saker.
 
Jag hade tex inga problem eller kände mig osäker när jag ställde mig på körslagetsscen förra hösten i live-tv inför miljonpublik. Vilket jag vet att flera av dem som dömmer mig pga körkortet inte hade klarat av, eller ens vågat gå dit på audition, kommit med på audition! - Prefuckingcis
 
MEN jag känner mig osäker och nervös när jag sätter mig i förarsätet i en bil. Så är det bara. Jag har inte körkort okej? Jag är väl såklart inte stolt eller glad över att jag inte klarade det, men nu är det liksom så här och jag kan faktiskt inte ändra på det förrens jag kommer hem till Sverige igen. Blir så trött på folk som dömmer mig och tar för givet att anlednigen till att jag inte klarade av det har med "lathet" att göra, eller att jag på något sätt skulle vara osmart/dum, haha jovisst, ni har ingen jävla aning om hur mycket tid och pengar jag la ner på det där körkortet. Men som sagt, alla är olika och tycker mindre om eller känner sig mer osäker på vissa saker än andra. Så.lägg.bara.ner.och.låt.mig.vara.
 
SLUTA TRO ER OCH INSE ATT NI ÄR FAN INTE SÅ JÄVLA PERFEKTA NI HELLER!  
 
FUCK OFF!

Kommentarer
Postat av: wessel

Du har så mycket mer än vad många andra har gumman så att de måste göra och skaffa massa ytliga saker för att se bra ut inför andra!!! Skit i dom. personlighetsmässigt har du kommit så mycket längre och det är det som är det viktiga!! <3

Svar: Åh tack hjärtat <3 Kloka ord från en klok vän. Saknar dig så <3<3<3<3
Älly

2013-11-12 @ 10:52:04
Postat av: LinneaLoveless

Oj en sån arg Älly! :@@
Ne men va faan! De är skitsvårt att ta körkort! Kändes som jag mer eller mindre hade tur när jag klarade mitt.. Du är bäst i världen o de kan ingen ändra på! <33

Svar: haha superargis :O Åhh tack gumman <33 Saknar dig massor :((( <333
Älly

2013-11-13 @ 21:16:10
URL: http://linnealoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin