Pink Heart Tail

Nelson Bay del 1

Okej, jag älskar verkligen Nelson Bay. Det ligger ca 2 timmar från Newcastle med buss och jag kan inte förstå att jag inte åkt dit tidigare!! Det var helt jäkla underbart! Jag och Erica hade bara två dagar där så vi passade på att göra massor av saker. Jag får dela upp det i två inlägg :)
 
Detta gjorde jag och Erica i Nelson Bay ~ 
Sandsurfing
Red kamel
Hängde på världens vackraste strand
Badade
Kelade med Känguru
Vandrade 
Åkte på delfin "safari"
 
Sandsurfnigen var helt sjukt och jag har aldrig gjort något liknande innan haha. Det var värsta långa och branta backen och jag trodde jag skulle dö, men det var verkligen jätteroligt! :) 
Titta vad brant och stor backen är!!
Jag står på toppen redo att möta mitt öde.
 
 
 
 
 
Efter några timmars sandsurfande så begede vi oss sandiga och grymt glada över att vi hade kvar alla ben i kroppen mot kamelridnigen! Okej, jag har faktiskt ridit på en dromedar i Sahara öknen en gång innan, men detta var mycket mysigare då vi red nere vid stranden! :) Jag skrattade även så sjukt mycket åt Erica så jag nästan trillade av min kamel då hon bestämde sig för att övervinna en av sina rädslor, hon är nämligen LIVRÄDD för kameler, hahah grymt roligt. Men hon klarade det! :) 
 
 
 
 
Vi hängde på världens finaste strand och det var jättevarmt i vattnen så jag badade massor :3 
 
 
 
 
 
Haha dör i vågorna. Lägger upp del två senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin