Pink Heart Tail

Strandhäng

Igår hängde jag och Johnny på stranden och mötte upp några fler au pairer med deras barn så det var super trevligt och pojkarna lekte så bra. På kvällen efter gymmet träffade jag även Klara, vi gick ut i Newcastle och åt god mat och tog en drink nere vid hamnen, jättemysigt att göra något sådant mitt i veckan! :)
 
Idag har jag mest grejat hemma faktiskt, varit hyfsat ledig :) Jag har tvättat massor för solen är äntligen tillbaka efter några regniga dagar! Nu ska jag strax börja packa och förbereda inför helgen, för då blir det nya spännande äventyr! Jag längtar!! :3
 
Osminkad och redo för stranden med min kära, underbara solkräm som ska hjälpa mig att hålla borta alla framtida rynkor <3 
 
 
 
 
 
 
 
Svettigaben. Älskar det nya gymmet jag och tjejerna börjat gå till. Så jäkla fint och frächt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin