Pink Heart Tail

Veckan som gått

Denna veckan har bara spruingit iväg. Jag och Johnny har lekt i parken, träffat Erica och Oliver och varit på simskola. Det har varit riktigt stormiga dagar vilket jag älskar! Så jäkla mysigt med regn och åska <3 Efter jobbet har jag mest varit på gymmet med Iina förutom igår, då hade vi barbie vilker var supermysigt! :) 
 
Strax kommer Morfar hit! Han ska stanna här i några dagar så ska bli kul att träffa honom. Ska strax börja fixa mig för ikväll ska vi sätta oss nere vid stranden och festa sen utgång! Får hoppas att det inte blir allt för dåligt väder :) Ciao!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina Iina
 
 

Kommentarer
Postat av: silvi

Heej!

Har läst din blogg lite grann sen du flyttade till Australien och jag är så himla avundsjuk! Det ser såååå gött ut. Hur har du det?

Kram från silvi

Svar: Åhh jag har det jättebra! Du borde komma hit :)) Kramar!
Älly

2013-11-22 @ 21:08:55
URL: http://silviagarciaa.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin