Pink Heart Tail

Djurpark

 
Igår åkte jag och Johnny till Blackbutt och mötte upp Erica och hennes lillapojke som hon tar hand om. Blackbutt.. I know right, vad tänkte dom när dom döpte området till blackbutt...haha. Nåja, det är iallafall en djurpark, påminner lite om slottskogen hemma i Götet. Pojkarna lekte jättebra i parken och tyckte det var spännande att se alla djuren :)
 
 Pojkarna :)
 
 
 
 
 Erica :)
 
På kvällen åkte jag och tränade med några andra au pair tjejer. Jag har inte tränat med kompisar sen jag var i Sverige så jag var sjukt taggad! Det har ju bara blivit springrundor i min ensamhet det senaste. Jag och Alex, en tjej från Canada möttes upp en timma innan och körde ett Abs-pass, likande core hemma. JAG DOG. Var så jävla bra pass. Sen mötte vi dom andra och körde kondition, ett till pass och yoga. Dom hade värsta sjuka grejen på gymmet, man gick in i ett rum och där fanns det träningscyklar och lite annan skit. Sen var det en jääättestor projektorduk som man valde sina egna pass på. Grymt kul! 
 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

HAHHA Blackbutt.. dog lite när jag läste de! x))

2013-10-24 @ 21:12:43
URL: http://linnealoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin