Pink Heart Tail

Norha head

Just nu är jag och familjen i Norha head över helgen på en camping, ca 45 min från Newcastle. Norha Head är en jättefin stad med underbar strand! Vi är här och hälsar på Jasons släkt, super trevliga allihopa! Men det är verkligen såå många nya ansikten och namn att hålla koll på. Vi har en mysig liten stuga på campingen och jag delar rum med mina två småkusiner... Haha, dom vaknade 06.45 och började bläddra i böcker och pladdra. Men iof vinglade jag in igår kväll med kanske lite för mkt öl i blodet och störde dom, så vi är väl kvitt nu antar jag! Nu blir de barbie för andra kvällen i rad, australienare och grillning asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin