Pink Heart Tail

Torsdag

Idag har jag varit ledig i några timmar så jag passade på att steka lite på stranden med en go bok. Riktigt härligt väder idag, varmt men ändå lite blåsigt. Nu ska jag iväg till skolan och hämta barnen, sen ska jag vila mig lite för ikväll blir det gymmet igen med au pair brudarna! :)
 
 
Haha jag skyddar min tattuering på vaden, smörjer alltid in den med 50+ och ibland när solen är riktigt stark och steker på så lägger jag något tyg över. Vill inte att den ska blekna och bli typ asful! Förstår mig inte på folk som gaddar sig och sen skiter fullständingt i att skydda tattueringarna från solen, liksom hallå eller? Vill ni se fula ut? haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin