Pink Heart Tail

back in Sydney

Jag är i sydney igen! Tog tåget ner i onsdags. Liite läskigt var det allt att åka ner helt ensam och inte känna en jäävel i storstan, men det gick förvånansvärt bra.
'
Började med att jag checkade in på ett sunkigt, billigt backpacker hostel. 10 tjejer (britter och tyskar) i ett rum, det såg rent ut sagt förjävligt ut. Men allt händer av en anledning för på morran träffade jag två svenska goa tjejer vid frukostbordet, Ramona och Julia. Dom trivdes inte heller på hostelet och skulle byta till ett mycket bättre så jag hängde på dom! Vi bor på wake up, jätte centralt och så jäävla nice! Är så glad att jag hittat lite folk att hänga med.
'
Vi åkte ner till Manly beach på dagen, tog färjan dit. Sååå fin strand! Sen fikade vi på ett svenskt kafe, jag fick lite hemlängtan så tog en köttbullesmörgås! tog inte så mkt bilder dock. På kvällen gick vi ner till baren här på hostelet och träffade lite svenskar. Så klart. Vad är grejen med att vi svenskar bara drars till varann? Här är man i australien och hänger med svennebananer. Nåja, jag gillart! :)
'
The easy swede... gött
<3 
Efterfest Svennar VS irländare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin