Pink Heart Tail

Fredag

 
Så var det helg igen! Tiden bara rusar iväg. Jag har varit i Australien i 7 veckor nu, dock känns det som jag har varit här längre.. Igår var jag och Ellen ute på stan och rännde. Vi käkade god middag och sen ut och tog lite drinkar. Helt okej torsdagskväll tycker jag allt! :) Fick även mitt bankkort på posten idag! Det gick förvånansvärt smidigt och snabbt, gött! 
 
Jag åt världens godaste sallad
 
 
Beställde svenskcider... 
 
Miss Correa Broander. Woho!
 
Just nu sitter jag barnvakt. Måste bara säga att mina små gullungar till kusiner är rena änglarna. Så snälla och mysiga! Har inte varit några problem alls. Läste pippi för Evelina, en väldigt gamal utgåva skulle jag tro. Herregud, jag kunde inte ens med att läsa allt rasistiskt. "Pippi landade i sotet och skrek till sin pappa negerkungen, titta nu är jag en riktigt negerprinsessa" 
 
Negeraktigt, sa Tommy förklarande till Annika. 
UHSE! Sånt här tycker jag inte om. fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin