Pink Heart Tail

Godmorgon

Godmorgon på er alla, just nu ligger ni förhoppningsvis i era sängar och sover för det är natt hemma i Sverige! Här har dagen precis börjat.

Jag har haft massor av tankar som snurrat i mitt huvud den senaste veckan. Är förvirrad och mycket nya intryck.. 
 
Nu ska jag upp och jobba. Tror jag och johnny ska ner till stranden idag om det inte blir för varmt. Det är officiellt höst hemma i Sverige nu, dock hört att det fina vädret hållt i sig men snart faller regnet och löven börjar bli gula, här har precis våren kommit. Otroligt varma dagar.. Jag är verkligen på andra sidan
jordklotet.. känns så konstigt att vara så långt hemifrån. Jag längtar såklart hem ibland till mina nära och kära. Tänker på er mycket ♡ 
Nej nu måste jag verkligen upp ur sängen.
 
 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Åh va jag saknar dig! <3
Drömde om dig i natt :(

Svar: Saknar dig med :( Känns tomt utan mina vänner <3 Haha gjorde du, aw jag kanske tänkte på dig, så kom jag och hälsade på i din dröm :3 hihiih
Älly

2013-09-09 @ 06:24:29
URL: http://LinneaLoveless.blogg.se
Postat av: Linnealoveless

Sv: Jaa så måste de ha varit :D <3

2013-09-10 @ 11:56:59
URL: http://Linnealoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin