Pink Heart Tail

Svenska skolan

Idag har det äntligen kommit lite regn till Australien. Det är faktiskt riktigt mysigt. Det ända som inte var så roligt var min powerwalk då det började spöregna när jag gick ut och sen hela vägen tills jag kom hem, jag såg ut som en dränkt katt haha.

Jaaa, sen har jag varit på banken och fixat australienskt bankkonto, tyckte det var lika bra eftersom jag inte vet hur länge jag kommer stanna. Känner jag mig själv rätt och med den känslan jag har just nu, kommer jag inte hem i maj. Iallafall inte maj 2014. Men det beror ju så klart på hur allting går här borta.

Idag har jag varit lärare på svenska skolan här i Newcastle. Fick hoppa in som vikarie i den lilla barngruppen. Det gick bra och var lite spännande :) Nu ska jag och min moster gotta oss i soffan med Svenska Hollywoodfruar ;) Sen ska jag försöka krypa till gojs, ska bli bättre väder imorgon så då blir det troligtvis stranden med Johnny!   Jag hade lite hemlängtan förrut så kollade på facebook sidan The Typical Svensken - HÄR. Haha det är såå min humor, perfekt att snoka runt på när man känner att man längtar hem till Sverige <3

   

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Vadå inte komma hem Maj 2014!? ÄR DU GALEN KVINNA!!!!!!!??? Vill du att jag ska dö saknarÄllydöden!?!?!?

Svar: hahah, awwww, allt beror ju på hur det går här :))) Får seeeee <3<3<3
Älly

2013-09-17 @ 13:25:30
URL: http://LinneaLoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin