Pink Heart Tail

Farväl Noosa!

Idag hände det! Äntligen nytt jobb och det tog mig bara fyra dagar att fixa! Jag är stolt över mig själv och utkastnigen från farmen känns så himla långt ifrån. Idag har jag packat min väska, gått på skogspromenad och träffat mina två vänner från farmen.. Imorgon bitti bär det av på nya äventyr och det känns bra, väldigt pirrigt, men bra! farväl Noosa, tack för denna tiden... Vi ses snart igen :) 
 
 
Jag är så tacksam över att mina släktigar tog emot mig med öppna armar. Jag har blivit väl omhändetagen och matad med så mycket godsaker (kakor) så jag har säkert gått upp ett kilo för varje dag jag bott här (4) Woho!
 
 
Har nu sagt hejdå till mina fina flickor här i Noosa. Det var väldigt sorgligt och det blev många långa långa kramar.. Jag hatar att ta farväl, men ack så nödvändigt. Säger man aldrig hejdå ibland så väntar aldrig något nytt, hur klyschigt det än låter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin