Pink Heart Tail

. ¨~ Winter's tale ~ ¨ .

Började dagen med lite frulle på bionscafe. Jag har aldrig gått på bio ensam förut och heller inte klockan 10 på morran... Men har man en släkting som jobbar på en biograf får man fasiken passa på! Jag såg Winter's tale - Åhhh, jättemysig men ganska sorglig film, jag grät en liten skvätt i min ensamhet i den stora biosallongen. Jag älskade musiken till filmen, jag ligger i min säng och lyssnar på soundtracken från filmen just nu, Hans Zimmer är en av mina favorit kompositörer, så himla vackert. 
 
Efter bion strosade jag runt och shoppade lite, åt lunch, köpte böcker (jag måste ärligt talat sluta köpa böcker! Det får seriöst bli bokköparförbud nu framöver! Inte så smart att gå loss på BÖCKER när man är ute och reser! Speciellt inte när min resväska redan väger ton. #bokbesatt) fikade mera, skrev brev och vykort... När jag kom hem hängde jag lite vid poolen då det var så himla varmt, mina släktigar har ett stort biljardbord så jag spelade lite idag, men man tröttnade ganska snabbt på att spela ensam haha, någon som vill komma hit och hänga i poolen och spela biljard med mig?! Ja, jag har haft en jättebra dag med andra ord och det kan jag mer än gott ha efter mardrömsveckan i Moree :)
 
 
Frullerulle. Bananabread är något man äter ofta i oz, I löööve it. Så smaskigt! 
Biomys
Lunch! 
Mer kaffe och mer skrivande...
 
Här har ni Trailern på Winter's Tale! 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Åhååhhh va myyysigt! Jag kommer o badar o spelar biljard med dig när jag är klar med matten och har skrapat ihop lite pengar! :D

2014-02-18 @ 17:37:51
URL: http://linnealoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin