Pink Heart Tail

degar

Sitter i soffan och chillar med italienarna, stackars pojkar dem är helt utslaga efter en hård utekväll igår haha. Själv var jag tvungen att gå upp kl 6 och jobba så blev strandhäng nere på Noosa beach med dem andra istället för utgång vilket inte var helt fel!
 
Idag var det min tur att laga lunch till alla på farmen och herregud vilken jäkla tid det tog, männen äter ju dessutom som djur så jag stod i köket och lagade mat i timmar! Nåja, det blev lyckat iallafall, alla var nöjda och dem lever fortfarande så något rätt måste jag allt gjort! Ikväll ska vi åka ner till Noosa nationalpark och se på solnedgången och italienarna snackar något om en italienskglassbar som vi ska besöka vilket låter smaskens! Imorgon är alla på farmen lediga så får se vad som hittas på då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin